Sider

mandag 17. desember 2012

PTF - Magasin forside

Forrige uke hadde vi i oppgave å lage en magasin forside. Vi har nå blitt delt inn i grupper sammen med A-klassen også skal vi være i de gruppene i tre uker. En uke har vi film, en annen foto og siste uka grafisk. Forrige uke hadde jeg da altså foto, der fikk vi i oppgave å lage en magasin forside. Jeg tok bilder i fotostudio også skulle jeg sette sammen bildet slik at det kunne passet på en forside. Dette var en ganske spennende oppgave og det var utrolig gøy. Det krevde ganske mye, og det var litt vanskelig.

Grunnen til at jeg har valgt å bruke lilla tekst er fordi det nærmer seg jul og lilla er advent. Dette bladet er spesielt tilpasset tenåringsjenter, og rundt denne tiden begynner det å nærme seg ball. De diverse temaene jeg har valgt å ta med i bladet er også tilpasset til tenåringsjenter.



- Julianne Isabellë


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar